İptal ve İade Koşulları

A. Garanti Süreci 

1. Teknoloji Noktasında satılan tüm ürünler Sanayi Bakanlığı'ndan resmi 2 Yıl Garanti Belgeli ürünlerdir.
2. Teknoloji Noktasında satılan ürünlerin tamamı orjinal ve sıfır ürünlerdir.
3. Teknoloji Noktasında satılan tüm ürünler Teknoloji Noktası bünyesinde alanında uzman teknik arkadaşların kontrolünde teknik servisimize kabul edilmekte ve teknik servis hizmeti verilmektedir.

B. İade Koşulları ve Cayma Hakkı

1. Cayma Hakkı Nedir ?
6502 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereğince, müşterilerin, teslimat tarihinde itibaren 7 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve "kargo ücreti ödemeden" ürünleri iade etme hakları vardır. Yönetmeliği her kurumun uygulaması gerekmektedir.
2. Cayma Hakkı Nasıl Kullanılır ?

Müşterinin, teslimat tarihinden itibaren 7 gün içinde  cayma hakkını kullanarak ürünü iade etmek istediğini mağazaya bildirmesi gerekmektedir. Mağaza, müşterinin talebini aldıktan sonra en geç 10 (on) gün içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedelini müşteriye hiçbir masraf yükletmeksizin iade etmekle ve iade kargo ücretini ödemekle yükümlüdür.
3. Cayma hakkının geçerli olmadığı durumlar nelerdir ?

Müşterinin, 7 gün içinde mağazaya iade talebinde bulunduğu halde iadesi mümkün olmayan durumlar aşağıdaki gibidir. 
Ürünün müşteriden kaynaklı hasar görmesi. Ürünü görmek için paketin açılması vb. durumlar hariçtir.
Müşterinin kullanımından kaynaklanan ürün değeri düşüşü
Ürünün satıldıktan mağaza dönmesine kadar geçen sürede, değerinin aşırı düşmesi ve satılamayacak duruma gelmesi. (Tarım ve deniz ürünleri)
Kopyalanması mümkün olan ürünlerin paketinin açılması (yazılım, DVD vb.)
Müşterinin özel olarak ürettirip satın aldığı ürünler.                                           
Niteliği itibarıyla geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler (İç çamaşırı, mayo, kozmetik gibi hijyenik durumu hassas olan ürünleri iade edebilmenin koşulu, ürünün açılmamış ve denenmemiş olmasıdır.)
4. Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler nelerdir ?

Müşterinin isteği ile kişiye özel olarak üretilen veya üzerinden değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler.
Alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen veya üzerinden değişiklik ya da ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler
Niteliği itibarıyla geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler (İç çamaşırı, mayo, kozmetik gibi hijyenik durumu hassas olan ürünleri iade edebilmenin koşulu, ürünün açılmamış ve denenmemiş olmasıdır.)
Müşteri tarafından açılmış olan ses veya görüntü kayıtları (DVD, CD ve kaset vb.), basılı ürünler (kitap, dergi vb.) ile yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri
Çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler
Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler (Külçe, Ziynet Altın/Gümüş kategorisindeki tüm ürünler vb.)

C. Ücret İadesi

1. Havale/EFT ile yapılan alışverişlerin iade ödemesi, ödemenin işleme konulduğu gün hesaplara geçmektedir.
2. Kredi kartı ile yapılan alışverişlerin iade ödemesi, alışveriş yapılan karta yapılmaktadır, başka bir karta veya nakit olarak iade yapılmamaktadır.
3. Kredi kartılarına yapılan iadeler, Teknoloji Noktası'nın talimatından sonra kredi kartı hesabınıza geçmektedir.
4. İadenin yapıldığının Teknoloji Noktası tarafından bildirilmesinden itibaren yaşanacak gecikmelerden ilgili banka sorumludur.

D. Arızalı Ürün İşlemleri

1. Arızalı ürününüzü faturası ve garanti belgesi ile birlikte, aşağıda yazılı olan teknik servis adresimize gönderdiğiniz takdirde hızlı bir şekilde işlemleriniz sonuçlandırılacaktır.

Teknik Servis Adresi
Mars Bilgisayar
Merkez Mah. Eyüp Yolu Cad. No:28/A Gaziosmanpaşa - İSTANBUL
Tel. : +90 212 418 24 80 / +90 212 563  53 35
Fax : +90 212 563 40 37
e-posta : info@teknolojinoktasi.com.tr 

2. Arızalı ürünler için yasal onarım süresi en fazla yirmi (20) iş günüdür.
3. Servisimize gönderilen arızalı ürün 20 iş günü içerisinde onarılamıyorsa yenisiyle değiştirilir.
4. Teknik servisimizde değişimi yapılacak ürün stoklarımızda mevcut değilse bir üst modeli verilir.
5. Ürünün bir üst modeli bulunmuyorsa ücret iadesi yapılır.